Justin Bieber, Believe Tour, 20 April 2013

Nu ska jag göra något jävligt cheesy. 
 
Igår var det äntligen dags för det jag längtat efter sen jag första gången såg denna söta pojke sjunga på youtube. Det var dags att äntligen få se honom live, få se honom på rikigt. Att vara i samma rum som honom, sjunga hans låtar med hoom och andas samma luft. Så vi sex begav jag,bästis och 50 000 andra oss till Parken i Danmark. Vi halv åtta var alla inne och på plats. Känslan när man kom in och såg hur sjukt mycket folk 50 000 verkligen är går inte riktigt att beskriva. Att 50 000 människor har samlats på samma ställe, för att titta och sjunga, tillsammans med sin idol. Musiken som vi alla älskar så mycket och som gjort oss glada så många gånger. Den känslan är så jävla mäktig.
 
Vi hade väldigt bra platser även fast det på bilderna ser ut som om dom sög. Tidigare på dagen vandrade vi runt i köpenhamn med Justin i pannan. 
 
När Justin väl kom in på scen, efter förband,DJ och nedräkning var jag sååå taggad. Alla inne på arenan skrek och Justin började sjunga. Och jag grät lite. Han sjöng så himlans bra, och var så himla snygg, och så himla fantastik och jskjlfkljsajskl. Under den tiden han spelade både skrattade jag, grät jag och skriksjöng jag. Idag har jag nästan ingen röst kvar. Varenda låt han sjöng var så fin och underbar och han var så bäst. Efter As Long As You Love Me, höll alla i pubilken upp skyltar med texten 'Proud' på, det var också väldigt fint. 
 
När han sjöng Believe och satt där vid pianot och spelade och alla sjöng med och var glada, men samtidigt så ledsna för att det snart var över. 
 
Denna kvällen var så bra på alla sätt och vis. Justin var bäst och jag har aldrig gjort något såhär fantastiskt i mitt liv tidigare. Tyvärr fick man inte ha kamera med sig in så allt är fotat med min mobil, har dock fina filmer där man hör hur fint Justin sjunger och hur fult jag sjunger. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback