Som den modebloggare jag är

Efter nationella bestämde jag och några tjejer i min klass oss för att gå ner på stan och titta runt lite. Råkade shoppa lite för mycket men, men. Som den äkta modebloggare jag verkligen är i djupet av mitt hjärta får ni här se vad som inhandlades. Spännande va??
En röd sak med öppen rygg som kommer användas på min kusins konfermation till helgen.
En fin liten kjol med fåglar på
En spetssak
Ett dödskallelinne
En aptröja
 
Vet inte riktigt varför jag beskrev vad det var på varje bild, som om ni inte ser det liksom? Men så brukar dom väl göra? 

Nu ska ja bege mig in i plugget, woooohoo
Och imorgon bär det av till Göteborg med tre andra från klassen + media lärare för att titta på filmfestival som vår film kom med i. Spännande!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback